- +93 336 56 54
- info@balmesonline.com
- 8:30h a 13:30h. / 15:30h a 18:00h.
CFGS Màrqueting i Publicitat

Atenció
personalitzada

Metodologia
100% pràctica

FP
Dual

Creació del teu
projecte professional

Orientació
laboral
En el nostre CFGS de Màrqueting i Publicitat tindràs el més nou del màrqueting al teu abast. Actualitzem constantment el que aprens perquè sempre tinguis les darreres eines del món del màrqueting i la publicitat.
A més, desenvoluparàs el teu projecte professional amb tot l’assessorament de l’equip docent, format per professionals del sector vinculats al món laboral.
Tindràs el teu negoci preparat per posar-lo en marxa quan tu vulguis!
PER QUÈ ESCOLLIR EL BALMES?

Atenció personalitzada
Volem que al nostre cicle trobis tot el que necessites per al teu futur. Tindràs suport constant de tot el nostre equip docent.

Sistema d’avaluació a la teva mida
Volem que puguis fer el cicle sense perdre qualitat de vida i compatibilitzant-ho amb la teva feina.

Classes pràctiques
Aprendre és qüestió de pràctica. Enfoquem les classes amb exemples reals que faran
que aprenguis d’una manera molt participativa.

Orientació laboral
Tindràs acompanyament i assessorament personalitzat d’experts de la família professional que triïs.

Vinculació món laboral
Et portem la realitat a l’aula gràcies a la vinculació al món laboral de tot el nostre professorat, que compatibilitzen la realitat empresarial amb la docència.

Actualització
Actualitzem constantment els continguts perquè sempre tinguis les darreres eines d’allò que demana el món laboral.
vols saber més d’aquest cicle?
FITXA TÈCNICA
CONDICIONS D'ACCÉS
SORTIDES ACADÈMIQUES I PROFESSIONALS
MÒDULS FORMATIUS
FITXA TÈCNICA
CFGS Màrqueting i Publicitat
- Família professional: Màrqueting i Publicitat
- Duració: 2 cursos acadèmics, 2000 hores
- Horari: Tardes
La competència general d’aquest títol consisteix en definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i en promocionar i publicitar els productes i/o serveis en els mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant els materials publipromocionals necessaris.
CONDICIONS D'ACCÉS
- Per a poder accedir al cicle formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat, s’ha de complir un dels següents requisits:
- Tenir el títol de Batxillerat.
- Tenir el títol de tècnic especialista (Grau Mitjà) o tècnic superior (Grau Superior).
- Haver superat el curs de formació específic per a l’accés als cicles de Grau Superior (CAS) d’acord amb l’opció cursada.
- Tenir qualsevol titulació universitària o haver superat la prova d’accés a la universitat per a més grans de vint-i-cinc anys.
- Tenir altres estudis equivalents a efectes acadèmics.
SORTIDES ACADÈMIQUES I PROFESSIONALS
Amb la titulació de Tècnic o Tècnica Superior del CFGS de Màrqueting i Publicitat podràs accedir:
- A qualsevol estudi universitari amb reconeixement oficial de crèdits, segons grau de procedència.
- A qualsevol altre Cicle de Grau Superior.
També podràs incorporar-te al mercat laboral exercint qualsevol d’aquests perfils professionals:
- Assistent del cap de producte
- Tècnic de màrqueting
- Tècnic en publicitat
- Especialista en disseny publicitari
- Tècnic en relacions públiques
- Organitzador d’esdeveniments
- Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat
- Controlador d’emissió en mitjans de comunicació
- Tècnic en estudis de mercat i opinió pública
- Tècnic en treballs de camp
- Inspector d’enquestadors
- Agent d’enquestes i censos
- Codificador de dades per a investigacions de mercats
- Responsable de promocions en punt de venda
- Especialista en implantació d’espais comercial
MÒDULS FORMATIUS
- Gestió
econòmica i financera de l’empresa.
- Polítiques
de màrqueting.
- Màrqueting
digital.
- Disseny i
elaboració de material de comunicació.
- Mitjans i
suports de comunicació.
- Relacions
públiques i organització d’esdeveniments de màrqueting.
- Investigació
comercial.
- Treball de
camp en la investigació comercial.
- Llançament
de productes i serveis.
- Atenció al
client, consumidor i usuari.
- Català /
Aranès professional.
- Anglès
professional.
- Digitalització
aplicada als sectors productius.
- Sostenibilitat
aplicada al sistema productiu.
- Itinerari
personal per a l’ocupabilitat I.
- Itinerari
personal per a l’ocupabilitat II
- Projecte
intermodular.
- Mòdul
professional optatiu.
- Gestió
econòmica i financera de l’empresa.
EQUIP

Jaume Josa
Professor de Màrqueting i publicitat

Anna Sanz
Professora de Mòduls Transversals

Claudia Navarro
Professora de Màrqueting i publicitat

Oscar Salas
Professor de Màrqueting i publicitat

María Carretero
Professora d’Anglès
Cicles Formatius de Grau Superior
Cicles Formatius de Grau Mitjà

DESCOBREIX EL MÓN LABORAL
AMB EL BALMES
ATENCIÓ PERSONALITZADA. CLASSES PRÀCTIQUES.
SISTEMA D’AVALUACIÓ A LA TEVA MIDA. ORIENTACIÓ LABORAL.